S Pink Premium Pointer -->

2013. december 28., szombat

FONTOS

Kedves olvasók!

Őszinte sajnálattal kell közölnöm, hogy a blogot bezárom. Nagyon sajnálom, hisz szerettem írni, de egy kisebb szünet után, mikor folytatni akartam, úgy véltem értelmetlen lenne, hisz semmilyen visszajelzést nem kaptam hogy a blog, az új részek bárkinek hiányoznának, hogy bárki érdeklődne és ez elszomorított. Már nem érzem magaménak a történetet, kifogytam a hasznosítható ötletekből, nagyon sajnálom.

Viszont új blog indul, az alaptörténet nagyon klassz, én eddig imádom.
Nézzétek meg hátha megtetszik!!

http://ifeelyouretheone.blogspot.hu/
Egy kis ízelítő:

"..Az élet sokszor kegyetlen, sokszor ott rúg beléd ahol a legjobban fáj. Alison világ életében olyan lány volt, akinek érzelmei rejtve maradtak mások elől. Sosem panaszkodott, sosem osztotta meg másokkal mennyire fáj. Pedig indok bőven lett volna rá.18 évesen megelégeli nevelőszülei bánásmódját, és a bántalmazásból kiszabadulva úgy dönt, új életet kezd, változtat..."

"..Maga, a puszta jelenléte varázslatos, a tekintetével megbabonáz. Olyan mint a levegő, számomra nélkülözhetetlen. A mámorban,benne keresem azt, amire a legjobban vágyok. Szeretetet."-Zayn Malik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése